Re: [TEKNIK] LEGO spm

Atte André Jensen skrev:

> Jeg har siddet og leget med ldraw filformatet direkte i emacs.

Specifikationen af formatet kan findes på
<http://www.ldraw.org/modules.php?file=article&sid=45>.

Drejet 90° om 1.-aksen og farvet hvid:

  1 15 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 -1 0 3020.DAT
                   ^^^^^ ^^^^^^

Drejet 90° om 2.-aksen og farvet sort:

  1 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 -1 0 0 3020.DAT

Drejet 90° om 3.-aksen og farvet rød:

  1 4 0 0 0 0 1 0 -1 0 0 0 0 1 3020.DAT

Leg godt,

Jacob
--
Sal Colibri (fra Roger Leloups tegneserie »Yoko Tsuno«):
          http://lego.jacob-sparre.dk/Transport/Fly/Colibri/