Re: [TEKNIK] LEGO spm

Jacob Sparre Andersen wrote:

Leg godt,

Tak. Gode eksempler som umiddelbart kan anvendes, jeg forstår lidt, må kikke mere på det før jeg har fanget det.

Næste spm: Jeg er så stødt på en klods jeg ikke har (44567). Hvordan kan man smartest holde sine parts opdateret og/eller hente en man mangler? Er der ikke nogle tools til det, eller skal man hente tingene i hånden?

Og hvad er dealen med de uofficielle klodser? Er det fordi de ikke er godtkendt endnu, eller er det nogen nogen har opfundet fra fantasien?

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk