Re: [TEKNIK] Hvilken bærbar til Linux?

In <sslug@sslug> Jens Bang <sslug@sslug> writes:

>Jeg går med tanker om at købe en bærbar,og ville i den forbindelse høre
>hvilken I tror vil give færrest problemer med drivere og den slags. Jeg kører
>Fedora Core 4 på min stationære og regner med at blive ved Fedora.

Uanset hvad, så vil jeg foreslå at du tager en Knoppix CD med når du
går ud for at kigge på laptops. Hvis den kan boote på den, og de forskellige
former for hardware virker - lyd, skærm, WiFi kort - så kan man begynde at
kigge på de andre egenskaber: Hastighed, design, om man kan lide tastaturet
og den slags.

Henrik