Re: [TEKNIK] Hvilken bærbar til Linux?

Jens Bang <sslug@sslug> writes:

> Jeg overvejer en Dell, dels fordi de så vidt jeg kan se har den højeste
> skærmopløsning (jeg er meget glad for god plads på skærmen) og dels fordi jeg
> har haft gode erfaringer med de Dell laptops jeg har haft på arbejdet (hvor
> jeg kører Windoze).

Jeg skriver dette på min Dell Latitude D410, som jeg kører Debian
GNU/Linux på. Det meste af hardwaren er så vidt jeg kan se
understøttet. Jeg har dog ikke prøvet det indbyggede modem eller
bluetooth-modulet.

Jeg har også prøvet at lægge Ubuntu Linux på både en D610 og en D810,
og de virkede også fint med Linux.

--
Jacob - www.bunk.cc
Sales staff sold a product we don't offer.