Re: [TEKNIK] Hvilken bærbar til Linux?

Hvis du kan leve med et skærmopløsning på 1024x768 (det er lidt småt, når
man er vant til 1600x1200, ja) så har jeg gode erfaringer med Zepto.
Jeg bruger selv en Zepto Znote 4015, med 1024 MB ram, alt har indtil videre
virket upåklageligt (og out-of-the-box).
Fordelen ved Zeptos bærbare er at du selv kan tilpasse hvilket hardware du
vil have i, så du kan i forvejen undersøge om delene er understøttede.

En ting jeg er meget glad for ved min Zepto er batterilevetiden. Når jeg slå
det trådløse netkort fra (der er en hardware-switch) kan jeg presse mellem
5 og 6 timers strøm ud af den :)

--
//anders