Re: [TEKNIK] Hvilken bærbar til Linux?

Jens Bang wrote:

> Men er Dell gode til Linux? Og i bekræftemde fald: hvilken model? Eller
> skal jeg vælge noget helt andet? Hvordan står IBMs thinkpads i denne
> situation?
Jeg vil ikke komme med et decideret råd til, hvad du skal købe, men snarere,
hvad du ikke skal købe. Køb _ikke_ en af SHG's 'egne' bærbare, SHG-note,
som er produceret af et firma ved navn MiTac. Af problemer kan nævnes, at
det ikke er lykkes mig at få usb og acpi til at virke samtidigt endnu,
hvilket må siges at være et problem når det drejer sig om en bærbar.

Dette skal ikke ses som en advarsel mod at handle med SHG, jeg har
personligt intet imod dette firma, tvært imod.

Hvis jeg endeligt skulle give et råd til et mærke, så ville jeg nok selv
vælge en IBM.

--
Gert
http://picloader.lavsen.net