RE: [TEKNIK] Hjælp til server-crash

> ikke kontakte
> prøvede både
> hyperthreading-cpu) og ingen

Har selv oplevet noget lignende, dog på en anden version af SUSE.
Her var IBM-ServeRAID-software der medførte at maskinen crashede.

Det var en Java-applet der havde en/flere memory-leaks.

> måske, eller

Har din Apache nogle java-appletter kørende ?

Du kan evt. prøve at starte maskinen op med så programmer som muligt, og
se om den stadig crasher.

Med venlig hilsen / Regards

Frank Larsen
Kimik IT A/S