Re: [TEKNIK] Har Linux mon support for SIS760GX

> Jeg overvejer en BJTrading Kampagne PC til 1640,-
>incl. moms. http://www.bjtrading.dk/menu.asp?pcspec=1600
>fordi min workstation er død.

  > Kampagne-PC'en har bundkort FoxConn 760GXK8MC-S

>http://www.foxconnchannel.com/products_motherboard_2.cfm?pName=760GXK8MC->RS%3Cbr%3EAlso%20known%20as%20760GXK8MC-S

>   Kan dette mon køre Linux uden videre?

>  Hilsen/Donald

Det synes som den selges av Linux.pl så det er vel godt håp.
http://sklep.linux.pl/?id=sklep&kategoria=238&towar=11484

Jeg ville selv bygd noe tilsvarende med ett rimelig ASUS kort og en DVD-ROM
eventuelt brenner.
SIS chipsett lyder ikke godt i mine ører.

Sett i alle fall inn en Knoppix først.

Regn på hva alternativet koster.

Mvh
Jim Oksvold