SV: [TEKNIK] Hjælp til server-crash

Jeps

> på
> installeret
> >

> Uden at være ekspert, vil jeg tro, at du så ville se det i log.

Ok. Jeg tror dog, jeg prøver at fjerne det alligevel - et eller andet skal
jeg jo prøve...

> Det lyder for mig som om, at du kan have blandet to begreber sammen.
> Mener du x86 og ikke x64? Jeg har ikke selv set "x64" brugt for 64 bit
> processorer. x86 betyder kompatibilitet med Intel x86 række, altså 3-86,
> 4-86 osv (op til p4).
Jeg bruger begrebet x64 for AMD's og Intels udgave 64-bit CPU'er. De er jo
stadig 32-bits kompatible og det er noget med at de ikke er "rigtige"
64-bits (ligesom f.eks. Itanium) - derfor x64.

> Jeg ville ikke tro, at følgende ville lykkes, men... Har du installeret
> en 64 bit udgave af linux på en 32 bit maskine?

Den skulle være 64 bit - og jeg har ikke haft problemer under
installationen.

> Prøv at lade knoppix køre nogle af de samme programmer nogle dage (husk
> også at starte sshd).

Det vil jeg prøve.

Takker

Lars