RE: [TEKNIK] Hjælp til server-crash

> [klip]

> bogstaveligt talt frøs
> fejlmeddelelser på

> Ikke så vidt jeg ved... Jeg har intet installeret, så det vil
> jeg ikke mene.
> Men vil et memory leak manifestere sig på den måde? Vil det
> ikke starte med
> swap og så fejl om hukommelsesmangel?

Memory leaks kan manifestere sig på forskellige måde.

Jeg har oplevet pludselige halts på 2 maskiner på grund af dårlig ServeRAID
software i form af java-appletter.

Jeg har oplevet pludselig genstart på 1 maskine på grund af dårlig UPS-software,
der var almindelig binær kode.

Alle 3 steder var "løsningen" af disable softwaren.

Med venlig hilsen / Regards

Frank Larsen
Kimik IT A/S
PO Box 740