cups printer ikke

Hejsa

Pludselig er min cups server holdt op med at virke, på trods af at jeg ikke at have gjort noget. Den er dog lige løbet tør for blæk og det er så skiftet, men den printer altså ikke...

Det er en brother HL-1430. Hvis jeg tilgår den på http://printserver:631/printers ser det fint ud, jeg printer en test side, og efter et stykke tid kan jeg se at job'et er 'completet at' og så et tidspunkt. Men der er bare ikke kommet noget papir ud af printeren... Heller ingen blinkende lamper eller fejlmeldinger, heller ikke noget mystisk i access_log og error_log.

Jeg er helt blank, håber nogen kan hjælpe i den rigtige retning...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk