Re: [TEKNIK] cups printer ikke

Atte André Jensen wrote:

Pludselig er min cups server holdt op med at virke, på trods af at jeg ikke at have gjort noget. Den er dog lige løbet tør for blæk og det er så skiftet, men den printer altså ikke...

Jeg har gennemgået alle steps igen, incl lirket med alle stik (den sidder i parallelport), ænret opsætning frem+tilbage, alt jeg ku komme i tanke om. Og skisme om ikke den virker nu!!!

Som et afsluttende spørgsmål: Hvis stikket falder ud af printeren, burde der så ikke komme nogen fejl meddelelser, enden ved print af test side eller i log filerne? Jeg er som sagt ikke sikker på det er netop dette der var problemet, men bare for en anden gangs (og min generelle videns) skyld...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk