Ubuntu 6.04 og Trådløst netværksopsætning

Hej.

Jeg har installleret Dapper Drake 6.04 med diverse opdateringer og vil gerne have min trådløse netkort oppe og køre.

lsusb ser sådan ud:
Bus 004 Device 003: ID 0ace:1211 ZyDAS 802.11b/g USB2 WiFi
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 003: ID 1241:1177 Belkin F8E842-DL Mouse
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000

Jeg har fundet http://www.ubuntuforums.org/archive/index.php/t-92327.html og fulgt opskriften derfra.
Problemet er, at når jeg prøver at lave "driverfilen", skældes der ud over linux-headeren, selv om jeg har checket, det er den rigtige version.
Til afslutning får jeg, når jeg skriver: sudo make:
make[2]: *** [/usr/src/zd1211src/src/zd1205.o] Fejl 1
make[1]: *** [_module_/usr/src/zd1211src] Fejl 2
make[1]: Forlader katalog '/usr/src/linux-headers-2.6.15-19-686'
make: *** [all] Fejl 2

Hvad gør jeg forkert?

Mvh.

John Poulsen