Firefox problem

Hej,

Jeg spurgte her i forum fornylig, om nogen havde en ide til afhjælpning af mit problem med at min firefox 1.4 var begyndt at crashe ved download.

Jeg fik det forslag at opgradere min Slackware 9.1 til 10.1, fordi kernversionen (2.4.22) angiveligt var mølædt.

Nu har jeg opgraderet firefoxen til 1.5.0.1, hvilket løste problemet - og Slackware'n virker fortsat upåklageligt!

"It was broke so I fixed it".

Ovenstående tjener som vand på min mølle: at man ikke skal jagte opgraderinger blot for opgraderingernes skyld, men for at rette et kendt problem.

MVH

Jón Svejgaard

Jon Svejgaard                  | ACE - UNIX/Linux Consultancy
mail: sslug@sslug               | DENMARK
http://www.ace.dk              | +45 5824 3388 / +45 4156 0799