Re: [TEKNIK] Stjerne-aliaser i virtual hosts i apache

Lars Riisgaard Ribe wrote:
Jeg har et domæne, som på navneserveren har fået defineret følgende
alias'er til at pege på min maskine (håber min terminologi er
korrekt...)

mitdomæne.dk -> mit_ipnr.
*.mitdomæne.dk -> mit_ipnr

Nu vil jeg så gerne have sat Apache2 op til at matche *alle*
*.mitdomæne.dk inde i en navne-baseret virtual host. Jeg har forsøgt mig
med:

<VirtualHost *>
  DocumentRoot /path-to-my-website
  ServerName mitdomæne.dk
</VirtualHost>

<VirtualHost *>
  DocumentRoot /path-to-my-website
  ServerName *.mitdomæne.dk
</VirtualHost>

Men det virker ikke.
Er der nogen, der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Prøv

<VirtualHost *>
  DocumentRoot /path-to-my-website
  ServerName mitdomæne.dk