Re: [TEKNIK] Debian eller Ubuntu-Kubuntu

Kubntu??? til en server? Jeg ville tage en serverinstallation
af Ubuntu 6.06 LTS, hvis jeg var dig.

Maskinen har to hoved formål, Mailserver og Desktop og til desktoppen foretrækker jeg KDE.
Da den står hjemme og altid er tændt så er det den maskine jeg altid bruger.
Jeg har leget lidt med VmWare, men det gik jeg fra igen. For det første er det efter min mening bøvlet at holde opdateret da de altid er bag efter med kerne undetstøttelse, desuden havde jeg problemer med filsystemet i vmware hvis den virtuelle maskine ikke blev lukket korrekt ned, som f.eks ved strømafbrydelser.

MVH

Jesper Thorup Nielsen