Domænenavne

Jeg har lidt problemer ned at finde ud af hvad jeg skal bruge som "Fully Qualified Domain Name" og hostname. Jeg har f.eks domænet thorup.linux.dk i min postfix server, men hvad er mest korrekt at bruge til hostname på postfix serveren, er det thorup, thorup.linux.dk, eller xxx.thorup.linux.dk?

Jeg ønsker at mailadressen er sslug@sslug

Det er den eneste maskine der er tilgængelig udefra og jeg har en router med NAT til at styre hvilken porte der skal viderersendes til.
Og hvad med andre maskiner i netværket bør de hedde yyy.thorup.linux.dk eller bare yyy eller?

Mange hilsner
Jesper