Re: [TEKNIK] Debian eller Ubuntu-Kubuntu

E. Sjørlund wrote:

Jesper Thorup Nielsen wrote:

Jeg har leget lidt med VmWare, men det gik jeg fra igen. For det første
er det efter min mening bøvlet at holde opdateret da de altid er bag
efter med kerne undetstøttelse,

vmware-config-pl -d
(svarer selv på alt)

Ja, det burde virke men selv efter et vellykket gennemløb får jeg at vide at jeg skal kører den igen, desuden har min mandriva problemer med kernel-source hver gang der kommer en ny kerne.

Så jeg har opgiver at køre vmware på linux, på windows der i mod har jeg aldrig haft problemer, men der har jeg heller ikke opdateret mellem forskellige windows versioner.

MVH
Jesper