Re: [TEKNIK] Domænenavne

Jesper Thorup Nielsen wrote:

> Mener du at der ikke kommer så mange angreb hvis der indføres det ekstra
> yyy?

Næ, jeg mener, at de jo kommer til din servers postfix, som så tager sig
af det kedelige arbejde med at afvise spam, virus osv.
Dine lokale maskiner skal have dit domænenavn, og så skal de bruge din
server som posthus. Jeg tror, at du får problemer, hvis de lokale
maskiner ikke anvender domænenavnet.