Re: [TEKNIK] Debian eller Ubuntu-Kubuntu

I et andet indlæg siger du at den både skal bruges som desktop computer og server. Personligt ville jeg ikke bruge en server med grafisk bruger-interface, men som desktop ville jeg nok vælge Kubuntu 6.06 LTS mens jeg som server ville benytte Debian Sarge. Hvis det absolut skal være den samme maskine til begge ting ville jeg nok hælde mest til en Kubuntu, men det er nok mest fordi jeg ikke rigtig har brugt debian som desktop...

Med venlig hilsen Preben

Jeg har pt. en Mandriva og den virker ok både som Desktop og server, men der er også kun 10-15 mail brugere.

Jeg har brugt Debian testing og unstable en del men jeg tror at der er for mange opdateringer, Sarge er for gammel til desktop brug, så mon ikke mit valg ender med Kubuntu.

De der nogle der har erfaring med hvor god den er til at opgrade mellem relrases?

MVH

Jesper