Multi seat instalation

Hej NG!

Jeg har fornyelig invisteret i en maskine, beregnet til at kører mythtv, men da harddisken i min bærbar stod af for nogle timer siden, tænkt jeg, at nu da mit mediecenter har to udgange (vga og dvi) (NVIDIA GeForce 6150 + nForce 430) kunne det være smart, hvi jeg kunne tilslutte min gamle fladskærm til vga porten , og så bruge den (og et ekstra tastatur og mus) som arbejds station, samtidig med at mythtv kunne kører på den nye skærm på dvi.

Jeg har søgt en del på nettet, men det jeg har kunnet finde har været baseret på en 2.4 kerne (og over 2 år gammelt).

Hvordan løser jeg denne opgave???

Mvh

Carsten

min maskine: