Firefox problem

Hej,

Dette er et generelt problem med firefox.

Når jeg har valgt at blokere billedere fra en side ved at højre-klikke på billedet, gælder det jo alle billeder fra dette site i al fremtid.

På et senere tidspunkt vil jeg gerne midlertidigt se sådanne billeder.

Problemet er så at da der ikke er noget billeder at højre-klikke på - hvordan kan man så få billederne tilbage.

Det er nogen gange lykkedes mig efter lang tids forsøg at finde et usynligt billede-område, men det altså alt alt for besværlig.

Jeg er lige ved at tro at firefox mangler en billed-blokerings-manager eller noget lignende, da det ligner et catch 22 problem.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

--
Mvh Hans Christian Studt
Mobile +45 29 23 54 14