Western Digital "My Book" 160 GB ekstern harddisk Essential Edition

Hej

Jeg har fået en Western Digital "My Book" 160 GB ekstern harddisk
"Essential Edition" som gave.

Er der nogen der har prøvet at få sådan en til at køre med et
Linuxsystem? Den er beregnet til Windows eller Mac OS X 10.1+

Da jeg kun er _bruger_ af Linux og ikke nogen edb-ekspert, beder jeg om
let forståelige svar ;-) Jeg kører Fedora Core 4.

Hvis der er nogen der ikke har prøvet det, men alligevel har en idé til
hvad jeg kunne forsøge, hører jeg også gerne om det. Jeg har
selvfølgelig googlet lidt, men har ikke umiddelbart kunne finde noget om
emnet.

--
Venlig hilsen

Marie Lund