Re: [TEKNIK] Firefox problem

Jesper K. Pedersen wrote:
Hans Christian Studt wrote:

Hej,

Dette er et generelt problem med firefox.

Når jeg har valgt at blokere billedere fra en side ved at højre-klikke på billedet, gælder det jo alle billeder fra dette site i al fremtid.

På et senere tidspunkt vil jeg gerne midlertidigt se sådanne billeder.

Problemet er så at da der ikke er noget billeder at højre-klikke på - hvordan kan man så få billederne tilbage.

Det er nogen gange lykkedes mig efter lang tids forsøg at finde et usynligt billede-område, men det altså alt alt for besværlig.

Jeg er lige ved at tro at firefox mangler en billed-blokerings-manager eller noget lignende, da det ligner et catch 22 problem.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Der er en gylden middelvej - du kan bruge Privoxy i stedet for firefox's egen blokering

Mvh
Jesper K. Pedersen

Hej

Eller du kan gå ind i Præferencer > Indhold > Bag ved 'Indlæs billeder' er der en 'boks' til undtagelser. Klik der, og du får mulighed for at angive hvilke sites der godt må vise billeder.

-- mvh Mogens Jæger