Re: [TEKNIK] Western Digital "My Book" 160 GB ekstern harddisk Essential Edition

fre, 09 06 2006 kl. 22:12 +0200, skrev Rune Tønnesen:

> Hej Marie
>
> Hvad sker der når du sætter den i USB porten eller sker der overhovedet
> noget?

Nå ja, det glemte jeg at sige.

Den opdager tilsyneladende selv at den er forbundet - begynder at
snurre ... Men min maskine opdager ingenting - jeg har været inde under
Gnomes "Udstyrslæser", og her finder den kun usb-portene, men ikke noget
i dem.

Der er ingenting i /media og ingenting i /mnt.

--
Marie Lund <sslug@sslug>