Re: [TEKNIK] Opsætning af lydkort (SPDI F)

Nå, nu virker det sørme!

Jeg fandt en .asoundrc fil på MythTV's hjemmeside, rettede device 1 til device 2 i den og vupti! Lyden bliver både sendt til mine monitorhøjtalere og min receiver.

Eneste problem er bare, at jeg ikke kan få digital lydsignaler (Dolby Digital 5.1 og/eller DTS) til at virke.

Anders