Re: [TEKNIK] xen på intels nye proc essorer

On Mon, 12 Jun 2006 11:28:22 +0200, Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> wrote:

<klip om alternativer til xen>
Det ville iøvrigt være et rigtig godt spor på næste års Linuxforum:
Virtualiserig.
Hvad med en "light" udgave som et hyggemøde foredrag?
Jeg ved intet om emnet så jeg kan ikke tilbyde at bidrage aktivt, men jeg vil da gøre hvad jeg kan for at være blandt publikum hvis det bliver til et hyggemøde.
Det lyder enormt interessant alt det her med virtuelle maskiner/instanser/services etc.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/