Problem med musemarkør efter suspend

Hejsa,

Jeg har en IBM X30 hvorpå jeg kører Debian/Etch. Suspend har altid virket uden problemer med APM (ACPI har jeg aldrig fået til at virke).

Men efter en almindelig pakkeopdatering for et en uges tid siden, virker musemarkøren underlig når jeg power up efter en suspend.

Musemarkørens udseende ser ud til at fryse i den tilstand den var i, da jeg lavede en suspend. Jeg kan fortsat bruge musen, dvs. bevæge den og klikke på ting osv. Men den ændrer ikke udseende som den plejer, når man f.eks. bevæger sig ind på et klikbart område eller tilsvarende.

Desuden ser det ud til at der opstår en eller anden offset forskydning af koordinater fra tid til anden...

Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende og evt. fundet en løsning på det?

Mvh Anders