Re: [TEKNIK] xen på intels nye processore r

Michael Schmidt wrote:
On Mon, 12 Jun 2006 11:28:22 +0200, Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> wrote:

<klip om alternativer til xen>

Det ville iøvrigt være et rigtig godt spor på næste års Linuxforum:
Virtualiserig.

Hvad med en "light" udgave som et hyggemøde foredrag?
Jeg ved intet om emnet så jeg kan ikke tilbyde at bidrage aktivt, men jeg vil da gøre hvad jeg kan for at være blandt publikum hvis det bliver til et hyggemøde.
Det lyder enormt interessant alt det her med virtuelle maskiner/instanser/services etc.

Jeg ville gerne, men med mindre nogen har en 2½-3V andelslejlighed til salg inden 1/8, har jeg rigeligt at se til. Faktisk opsagt pr. 1/7 :(

Jeg lovede faktisk sidste år at ville holde en seance om emnet.
Oh, how time flies by on wings of quicksilver.

--
Kind regards,
Mogens Valentin