debian, mysql og debian-sys-maint@localhost

Hejsa

Jeg har sat en ny debian server op og mysql virker fint. Men når jeg kører "/etc/init.d/mysql restart" får jeg:

sslug@sslug root]# /usr/bin/mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
error: 'Access denied for user: 'sslug@sslug' (Using password: YES)'

Så vidt jeg kan forstå på google er det noget med at debian-sys-maint er den mysql bruger som kan genstarte mysql. Men jeg har ikke fundet nogen forklaring (jeg turde følge) på hvordan jeg får fixet ovenstående problem...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quartet:      http://www.anagrammer.dk