mærkelig apache på localnet

Hej

Jeg har sat en ny webserver op, som samtidig er firewall herhjemme. Den hoster tre domæner, hoveddomænet (atte.dk) og to andre (fx anagrammer.dk) som ligger i foldere og er sat op således:

sslug@sslug sites-enabled]# cat anagrammer
<VirtualHost *>
    DocumentRoot /var/www/anagrammer/
    ServerName www.anagrammer.dk
</VirtualHost>
<VirtualHost *>
    DocumentRoot /var/www/anagrammer/
    ServerName *.anagrammer.dk
</VirtualHost>
<VirtualHost *>
    DocumentRoot /var/www/anagrammer/
    ServerName anagrammer.dk
</VirtualHost>

Udefra virker alt fint, og de "to andre" (dem der ligger i foldere og er sat op som ovenfor) virker osse fint herhjemme. Hvis jeg skriver atte.dk i firefox (herhjemme) bliver jeg imidlertid tilbudt at downloade index.php, som oven i købet *er* min index.php fra atte.dk. Lokalt hedder servern "tylstrup" og hvis jeg skriver "tylstrup" i firefox virker det osse fint...

Er der nogen der udfra denne overfladiske beskrivelse kan genkende problemet og enten hjælpe mig til at løse problemet, sige hvor jeg skal kikke eller sige hvad jeg yderligere skal poste for at nogen her kan hjælpe mig videre...

-- peace, love & harmony Atte

http://www.atte.dk      | quartet:      http://www.anagrammer.dk
http://www.atte.dk/gps  | compositions: http://www.atte.dk/compositions