Re: [TEKNIK] Bizar amd automount

I sslug.teknik, skrev Lars Madsen:
>  Vi har en enkelt server som k=F8rer Redhat Enterprise 4, lige pt. er det=20
>  eneste som k=F8rer p=E5 den en webserver som styrer vores brugerhjemmesider=
> =20
>  (det er dog meningen at der skal flere kritiske applikationer til at k=F8re=
> =20
>  p=E5 denne server).

Uden at være helt sikker, men på vores system benytter vi "autofs" i stedet
for amd. Det virker ganske glimrendene. Vi har også apache til at dele nogle
tign den tilgår via autofs-mountede drev.

På Ubuntu er "autofs" i main og "amd" i universe. Det burde være en kraftig
indikation af at det er "autofs" man bør benytte.

Alt sammen med forbehold for at jeg har misforstået et eller andet
i systemet. :-)

Jesper