web dav

Hej

Jeg er ved at sætte web dav op med en httpd-2.2.0 på en FC5. Ideen er
at også Windows klienter kan mappe et netværks drev.

Det virker fint med XP, hvis jeg ikke bruger authentication. Hvis jeg
bruger authentication fungere det ikke med XP. Det virker fint med
authentication hvis jeg tilgår med en browser. Jeg har fundet frem til
at XP (dum som den er) kun vil authentikere med NTLM, som er en
Microsoft specifik mekanisme. Er der nogen der ved hvordan man får
apache til at anvende NTLM, som autentication?

Jeg har ikke nogen Microsoft NTLMServer, dvs. auth skal forgå direkte
på denne server.

httpd.conf:
<Location /webdav/>
       DAV On

       AuthType Basic
       AuthName "WebDAV Restricted"
       AuthUserFile /etc/httpd/passwd/passwords
       AuthGroupFile /dev/null
       require user webdav
</Location>

Med 'AuthType Basic' virker det fint, dog ikke med 'map network drive' i XP.

- Martin