Re: [TEKNIK] slå cache fra i squid

Atte André Jensen wrote:
> Jeg har et lidt bizzart spørgsmål: Hvordan kan jeg slå cache fra i squid?

Det må nok siges, jeg vil mene det er muligt, men giv mig en god grund
til at jeg skal investere nogle timer I at frembringe denne totalt
meningsløse løsning?

Jeg spare 20% trafik pr. dag med min Squid Cache og da der ikke er nogen
downside til det, kan jeg ikke finde nogen grund til at opgive denne
hastigheds forbedring.