Re: [TEKNIK] slå cache fra i squid

Steen Eugen Poulsen wrote:

Det må nok siges, jeg vil mene det er muligt, men giv mig en god grund
til at jeg skal investere nogle timer I at frembringe denne totalt
meningsløse løsning?

Jeg forventer ikke nødvendigvis at *du* skal frembringe en løsning. Jeg spurgte bare om der var nogen der vidste hvordan man gjorde...

Jeg udvilker en del web og har et par gange oplevet at blive snydt af squid, dvs jeg ser ikke det der egentlig er på siden, men det der ligger i squid.

Som sagt kunne jeg blot gøre det til en vane at bruge "force reload" i tvivlstilfælde, men det var nu så dejligt simpelt før.

Desuden er trafik ikke noget problem her. Jeg har fast opkobling og betaler ikke for trafik. Og vi er blot en enkelt lille familie, som sjældent surfer samtidigt. Så vores 4Mbit downstream rækker fint...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quartet:      http://www.anagrammer.dk