Re: [TEKNIK] "Dåselyd" på DR netradio?

On Sat, Jun 17, 2006 at 16:24:00 +0200, Christoffer Holm Kjølbæk wrote:
> Hej,
>
> Når jeg høre DR netradio med mplayer, er der en kedelig dåselyd. Er der
> nogle der kender en måde at afspille det på, så jeg får en ordentlig
> lyd?
>
> Jeg bruger pt. denne kommando "mplayer -cache 256
> mms://wmscr1.dr.dk/e02ch03m"
Hvilken version af mplayer bruger du?

Før version 1.0pre7 var der nemlig ikke support for "stream selection
and bandwidth support for MMS over HTTP", hvilket betød at man hørte DR
i den dårligste kvalitet.

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |