Debian binary-amd64, etch

Jeg har Debian 3.1r0- amd64, som jeg gerne vil opdatere. 64bits udgaven er,
som jeg forstår stadig uofficiel og unstable, men er overført til etch.
Hvilken link skal jeg bruge i min sources.list?
Kan jeg bruge http://debian.uni-c.dk/debian/dists/etc til noget?
Når etch bliver officielt releaset kan jeg så opdatere til denne ved at
ændre linket i sources.list?

Findes binary-amd64 i en stable version?