Suse10.1/KDE/Xgl

God eftermiddag

Jeg kan ikke finde den fil der styrer compiz-desktoppen, xgl virker ganske
udemærket jeg mangler bare en baggrund når jeg drejer kuben med musen.
 I Gnome kan det styres via gconf-editor, den har jeg installeret men
ændringerne via den giver intet på KDE-desktoppen (min foretrukne)

Nogen gode ideer ??

Forøvrigt er den desktop dejligt fræk at se på ;-) som en af mine venner
sagde: Vista go home

mvh/gert
--
If only one could get that wonderful feeling of accomplishment without
having to accomplish anything.