igang med svn

Hejsa

Jeg vil gerne igang med subversion, men har brug for lidt hjælp. Jeg har en server "tylstrup" som jeg gerne vil ligge repo på, sansynligtvis med login via særlig svn bruger. Nogle repositories skal kun være tilgængelige for mig, andre evt osse for nogle andre. Er der et kyndigt hoved som kan hjælpe mig et skridt videre mod dette setup? Gerne list step-by-step...

Jeg kører debian/stable på både server og klient.

NB: Jeg har naturligvis googlet efter det, og kikket i subversion bogen, men har alligevel ikke ku' få hul, muligvis fordi jeg ikke helt ved hvad jeg leder efter. Desuden er det meste "kom i gang"-dokumentaion under forudsætningen af, at man har en kørende server...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quartet:      http://www.anagrammer.dk