Re: [TEKNIK] Problemer med text/html og QP-kodede mail

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Hvad kan jeg gøre?
>
> At rette min mime til ikke at overholde rfc2045 virker dels dumt og
> dels uoverkommeligt (det er fjerdepartssoftware). Mit bedste bud er at
> base64-kode html-udgaven.

Vel, det ville også være en løsning at sende html 8bit-rent. Men
base64 var lettere at implementere (bare sætte et flag), så det er
løsningen vi bruger indtil videre.

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?