cups 1.2.1, turboprint og debian

Min server, der kører debian testing, er lige blevet opdateret til cups
1.2.1. Jeg har en printer Canon ip 3000, som jeg har tilsluttet med BJC
7000 driveren og turboprint driveren. Jeg bruger BJC 7000 til højkvalitets
simplex og turboprint drivere til lavkvalitets duplex print.

Efter opdateringen til cups 1.2.1 kan jeg ikke printe gennem turboprint
driverene mere. Jeg kan se at min server modtager printjobbet og i
webinterfacet kan jeg se at den skulle være igang med at behandle jobbet,
men der sker ikke noget. Der er ingen aktivitet på CPU'en eller på min
harddisk, så jeg er i tvivl om hvor problemet er opstået.

I turboprint logfilen /var/log/turboprint_cups.log ser det ud til at
ghostscript dør:
----------- Start of print job -----------
Warning: the map file cidfmap was not found.
from /var/lib/defoma/gs.d/dirs/fonts/n019003l.pfb... 2331960 918331 1938788
642219 1 done.
Error: /configurationerror in --setpagedevice--
Additional information: [/Duplex true]
------------ End of print job ------------

Hvor skal jeg lede efter --setpagedevice-- indstillingerne i
cups/turboprint? Nogle der kender til problemet?

--
Med venlig hilsen \ Kind regards
Thomas R. N. Jansson

Geek By Nature | Linux By Choice