Re: [TEKNIK] Western Digital "My Book" 160 GB ekstern harddisk Essential Edition

søn, 11 06 2006 kl. 23:21 +0200, skrev Rune Tønnesen:

> hvis du åbner en terminal som root og kører lsusb som root hvad sker der
>   så. lsusb lister alle usb enheder som systemet kan finde på
> usbportene. Så nu starter vi med at finde ud om systemet overhovedet vil
> genkende din disk.

Beklager at jeg (af tidsgrunde) ikke er kommet videre med sagen - og nu
kommer jeg det heller ikke, for nu har giveren taget harddisken med hjem
til sig selv og givet mig en anden gave i stedet for.

Men tusind tak for beredvilligheden til at hjælpe.

--
Venlig hilsen

Marie Lund

Tingvej 42, 8210 Århus V