SCSI problem

Hej
Jeg har en maskine der kører RedHat 3 AS som kører et RAID 5 af SCSI diske. En dag røg den ned og ved genstart viste det sig at /VAR partitionen kun kunne mountes som read-only. Jeg løste det midlertidigt ved at flytte data og unmounte /var
Efter at have etableret en backup serveren, er tiden kommet til at finde fejlen.. Men nu er jeg lidt forvirret, for hvis jeg mounter den gamle /VAR partition som /var-old, så bliver den mountet helt normalt RW. Men hvis monterer den som /VAR igen, får jeg den gamle fejl.

Her fra dmesg

".. scsi : aborting command due to timeout : pid 1838, scsi0, channel 0, id 0, lun 0 Write (10) 00 03 ff 65 a5 00 00 80 00 .."

Her er hel dmesg: http://damschott.dk/dmesg.txt

Er det SCSI controoleren der driller mig?

/Søren