RE: [TEKNIK] SCSI problem

> Ja..altså
>
> Dre er 2 SCSI controllere med 2 og 3 diske og en Raid
> controller som har
> 5 diske i et RAID 5 array.
>
> /Søren

Du skal finde ud af følgende:

1. Hvilken controller der er scsi0 i dit system.

2. Hvilken kanal der er 0 på den pågældende controller.

3. Hvilken disk der er har SCSI-id 0 på den pågældende kanal.

Jeg vil anbefale på det kraftigste at du laver punkt 2 og 3 incl. tests på BIOS-niveau.

Hvilke controller anvendes der i systemet ?

Med venlig hilsen / Regards

Frank Larsen
Kimik IT A/S
PO Box 740