Re: [TEKNIK] Forbinde til laptop med ukendt IP

Mandag den 26. juni 2006 21:32 skrev Michael Schmidt:
> Jeg vil meget gerne blive klogere på alt dette remote-alt-muligt, men som
> altid er det lettere at finde de rette informationer hvis man allerede ved
> lidt om sagerne inden man starter sin søgning.
>
> Nogle hints eller gode links? :)

Hm. Jeg ved ikke om det er en god ide. Men hvad med at lave et script på
laptop'en, som kalder op til serveren med ssh? Og så be' ssh om at køre på
port 80?
Det burde være nogenlunde sikkert - krypteret etc. Og (til en vis grad) løse
problemet med firewalling?

Ha' sjovt -
Kim 'Pirat'