Re: [TEKNIK] Forbinde til laptop med ukendt IP

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Andre har åbenbart stået i en lignende situation (Perl):
> http://www.pipetree.com/jabber/XMLRPC/

Den kan jeg ikke få forbindelse til, derfor linkede jeg ikke til
den. Men hans moduler ligger på CPAN:

  http://search.cpan.org/~qmacro/Jabber-RPC-0.01/

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance