Re: [TEKNIK] Forbinde til laptop med ukendt IP

Diblo Dk - SSLUG wrote:

> Ikke nogen dum idé. Jeg har selv haft den oppe at vende, men har samtidigt
> været gæst på flere net hvor jeg ikke kunne sende e-mails fra, eller kun
> nå min egen konto via webmail, så jeg droppede tanken igen.

Der da normalt åbnet i firewallen for pop3. Laptoppen skulle jo i givet
fald blot bruge din egen mail-server, og ikke diverse lokale
mailservere, der hvor den nu lander.
(Det er nok lidt mere sædvanligt, at imap er lukket.)
Jeg er ikke klar over, om du ville kunne scripte dig ud af at sende via
webmail, men mon ikke - hvis alt andet kikser.