RIPE

Hejsa,

Er der nogen der har erfaringer med hensyn til ansøgning
om ip-adresser ?

Jeg er tidligere blevet tildelt et class-C segment (FUMLER),
indenfor hvad der endte med at blive TDC's adresse-område,
men TDC nægter at route mine adresser.

De siger, at fordi jeg har flyttet serverne til ny location,
skal jeg ansøge om nye ip-adresser. Det lyder for mig ret
tåbeligt, da der allerede er allokeret adresser til mit formål.

whois 195.41.116.0

Enjoy

--

Mogens Melander