Re: [TEKNIK] RIPE

Mogens Melander wrote:

> De siger, at fordi jeg har flyttet serverne til ny location,
> skal jeg ansøge om nye ip-adresser. Det lyder for mig ret
> tåbeligt, da der allerede er allokeret adresser til mit formål.

TDC tildeler IP-nummeret, og en adresseflytning kan jo godt rent teknisk
betyde, at du vil få tildelt en nyt. Men hvem står for koblingen af dit
domænenavn og dit IP-nummer.

Du kan selv sørge for det fx. gennem gratisdns.dk, og så er generne ved
et skift af IP-nummer trods alt til at overse. Det giver dig også fri
adgang til at sætte diverse andre sjove ting op, så måske skulle du
kigge den vej.