Re: [TEKNIK] Ubuntu 6.06 window manager, og alt det andet.

Fredag den 28. april 2006 15:35 skrev Naturgrise v/Tommy Nikolajsen (oz1cys):

> */Error from xkbcomp are not fatal to x servers
> (EE) xf8600penserial: cannot open device dev/wacom
> NO such file or directory
>
> Error for x servers to shut down FreeFontpath: FPE "usr/share/x11/misc"/*
>
> håber at det giver en løsning?

Mmmmmh..... Nej!
Det ser ud til at /dev/wacom mangler, men jeg kan ikke lige se hvorfor det
skulle vælte din grafiske brugerflade? Det er jo bare et 'tegnebræt'?
Du ku' jo prøve at afmontere den (sluk maskinen først) og se om den vil starte
uden...
Ellers skal vi ind og se X-serverens logfil - det blev beskrevet for et par
mails siden hvordan.

> Blev første gang skræmt af en anden kvinde, Feodor hed hun. Holder mig
> til negermadammen, lidt endnu.

Hm. Der er _lidt_ forskel. De ovennævnte er, lissom Ubuntu, generelt noget
mere polerede end Fedora - som er 'bleeding edge' software, og derfor mere
tilbøjelig til at gå i udu. Specielt CentOS - den er bygget på en RedHat
Enterprise, og må anses for at være konservativ, men 'rock steady'.

Ha' sjovt -
Kim 'Pirat'